Le Blanc du Peyron 2780m.

4/5

5-8h

1700m

Divoká trasa, dech beroucí krajina a velmi málo navštěvovaný vrchol. To je Le blance du Peyron! Vrchol na který nevede oficiální cesta a díky tomu zůstává téměř nedotčený turistikou. Věřte mi že ta dřina stojí za ten pocit na vrcholu.

Ze Saint-Bonnet-en-Champsaur se dejte po D 23 směrem na La Motte-en-Champsaur a poté pokračujte směrem na Molines-en-Champsaur. Asi o 2,5 km později zaparkujte vlevo, těsně před dřevěným mostem, který protíná potok Valette.

Podrobnosti o obtížnosti

Začínáte po vyznačené cestě , která ze začátku letní sezony není příliš prochozená takže je zarostlá. Důlžíté je jít do středu stěny a pak zahnout vpravo a začít stoupat podle mapy jak je tady vyznačeno. nevede tam oficiální cesta. Podle mého je dobré se držet lehce vpravo pod hřebenem a stoupat nahoru v lehkém stínu pokud je to možné. Až zdoláte hřeben držíte se hrany a až k vrcholu. Hrana je krásná a bezpečná. pro citlivější povahy se da požít lano pro pocit bezpečí. Počítejte že cesta zpět dolů je celkem zdlouhavá.